Opgelet: De aanvraag voor een evenement dient – minstens twee maanden voor de datum van het evenement – ingediend te worden.
Voor een groot evenement (vanaf 1000 personen ) moet de aanvraag zelfs drie maanden voor de datum van het evenement ingediend worden.
Zorg dat je alle informatie over je evenement verzameld alvorens je start met je digitale aanvraag.
- Persoonlijke gegevens van de organisator, mede-organisatoren, zaalbeheerder, verantwoordelijken, security, DJ of muziekgroep:naam, adres, geboortedatum, rijksregisternummer, gsmnummer, mailadres
- Locatiegegevens: plaats, adres, verantwoordelijke, eigenaar, uitbater
- Gegevens over muziekgenre, geluidsinstallatie,...
- Grote evenementen dienen extra gegevens te verzamelen omtrent het terrein, logistiek, veiligheid en mobiliteit.
Meer informatie vind je terug via ‘bijlage aanvraag grote evenementen’ en ‘wat moet & wat kan?’.
Heb je vragen over je aanvraag, vergunningen, publiciteit, verzekering, adressen, vrijwilligerswetgeving,… of neem contact op met het Evenementenloket via onderstaande knop.